carinarhodin

Alla inlägg den 27 mars 2016

Av Carina Rhodin - 27 mars 2016 20:07

Idag firar vi 1-års jubileum med Hugo..Här var första bilden på honom 27 mars förra året när vi hämtade honom i Kalmar..

  


Och här är han ikväll..

 

Att jaga Stella är nästan standard varje kväll..


   

Av Carina Rhodin - 27 mars 2016 11:15

Vilket härligt påskväder vi fick..i morse var det dock lite kyligt när vi var ute, med Hugo och Idris, men det kanske berodde på att det egentligen var tidigare än vad det var..ja, sommartiden..

 


Det var en rolig mojäng påskharen hade med sej till Idris..

 

En sak som kanske kan få den med kli i benen att sitta still en stund..


Jag har också varit och hälsat på fadderbarnet Mohammed och gett honom påskägg..Tänk så tacksam man kan bli för lite godis och läsk..Han bor på ett HVB-hem för minderåriga och han visade stolt upp det egna rummet han nu fått, pratade lite med personalen oxå och de sa att Mohammed hade en önskan, och det var att få rida Buster..hehe..

Bagglammen åkte ju till slakt för ett tag sen, i veckan fick vi ett "paket" från Viktor Olssons Slakteri..lilla " Pelle Junior" vacumförpackad..han ligger i frysen och jag kunde definitivt inte göra nån lammstek till Påsk, på någon man sett födas och växa upp..Det där har vi alla delade meningar om..och jag förstår ju att det är bra kött det där, man vet vad man äter, men jag klarar bara inte att tugga kött och veta vem det är...


Coco i morse då.. 

Fick lite äppe..o så gott..


       


Och här inne ligger nån där han inte ska ligga..

 

Gäsp, låt mej va ifred, sa Sessen.

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards