carinarhodin

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Carina Rhodin - 15 mars 2016 10:36

Jag (mormorn) passar ofta Idris om morgnarna när hans mamma rider, ja det har väl märkts här i bloggen, och det har inte varit så betungande innan då han oftast somnat i vagnen efter en stund, men nu börjar man inse att åldern tar ut sin rätt..hehe..Att gå Allatorpsrundan med Idris vaken nu tar sin lilla stund då han slänger allt i marken, om o om igen måste mormorn böja sej ner för att plocka upp, och sen tycker jag den lille rackarn hånflinar åt mej oxå  

 

Idris tycker om djur och speciellt katterna..min Cesar är nog den som mest är nyfiken på Idde och låter sej hållas när han blir "klappad"..han skulle definitivt inte suttit kvar annars om en vuxen hade kastad sej över honom på detta vis..hehe. Djur är förståndiga, de vet att små barn är speciella.


 

Coco är oxå liten och speciell..Okej, hon blir 3 i maj och borde kommit längre i utvecklingen, men hon är förlåten för hon är alldeles för sent tagen..som man säjer, men hon har fått lära sej mycket på de här 4 månaderna och det går ju faktiskt framåt..

   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards