carinarhodin

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Carina Rhodin - 10 juli 2015 17:52

Nu har vi varit på Tosia, köpt karameller såklart, ett chamballa till och avslutade på en pizzeria vid torget..denna lilla stad man växte upp i vimlar av folk när det är Tosia. De andra 362 dagarna om året är den stendöd igen..

  j  

Jag undrar hur de människor är skapta som vågar åka den där Booster, den stannade några minuter och högt där uppe sitter de kvar..levande..Själv hade jag säkert svimmat, fått panik och spytt av yrsel om jag åkt den dära..


Sen när vi gick till bilen kikade jag upp mot gamla vattentornet, och hajade till..där uppe i skyn stod ju Buster..hehe..såg rätt läskigt och levande ut faktiskt..

   

Nu undrar jag ju såklart varför och hur det har hamnat en häst i vattentornet, så är det någon Ronnebybo som kan berätta det för mej då...? 

Av Carina Rhodin - 10 juli 2015 10:04

Igår hade jag så ont i kroppen så jag mådde pyton..var tvungen att sova middag  men på kvällen kände jag mej bättre och stormen hade avtagit så jag var ute med Idris medans Elina red barbacka i paddocken..nu är underlaget perfekt däruppe efter regnet och Buster slipper hostan..

   

Idag ska Idris åka till Ronneby och gå på Tosia Bonnadan..hans första.


Och i morse kollade vi när Buster hopptränade lite..fast jag hade fullt upp med att höja hindren..och tillbaks och sätta nappen i Idris mun som han spottade ut hela tiden..(han håller redan på att få tänder och har lite besvär med att det kliar)

             

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards