carinarhodin

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Carina Rhodin - 7 juli 2015 14:45

Elina och jag tog en runda till Ronneby idag, såklart tog vi Idris och Hugo med oss..medans Alva och Lasse tog bilen i natt och körde till Sundsvall..sträckkörning

ca 95 mil..Jag ville inte ta Hugo på en sån lång bilresa men nästa år försöker vi..nu har jag ju lite annat att passa här hemma oxå..(Idris)..det är inte det lättaste att ha bebisar och häst, om man nu vill hålla igång sin häst dagligen, så därför är mormorn hemma denna semester och nöjer sej med små utflykter istället..

 

Nu ska Idris åka till Ronneby..


              

En sån här damm skulle jag vilja ha hemma matte, sa Hugo..


Buster går mest i skogen nu eftersom det är Saharas öken i paddocken..

       


Och lilla Stella har hållt sej i skinnet en längre tid nu..tror inte det varit nåt äventyr på ett par månader nu faktiskt..

    


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards