carinarhodin

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Carina Rhodin - 5 oktober 2015 21:32

Tog Idris och Hamza med mej bort till Grönadal där Buster skulle vara med på hoppträning..Tyvärr kom vi lite sent så vi såg väl bara halva..Det var 3 fina vita Västeråkrakillar i denna gruppen..Buster, Jocke och Gigolo..och alla var superduktiga..Buster har väl aldrig hoppat en bana på denna höjd innan..och med 9 hinder..och inte en vägran eller riv!! Superkillen.

Lite tråkiga bilder kanske från en annars fartfylld träning..

   

Fr v: Gigo, Buster, Jocke.


   

Av Carina Rhodin - 5 oktober 2015 11:54

Igår när jag gick med Hugo här på Västeråkra kände jag mej helt plötsligt iakttagen..Vände mej om men ingen där..tittade upp och där i trädet låg det någon och följde oss med blicken..hehe..Var det en uggla? Eller en ekorre kanske..?


Det var Stella, min äventyrslystna perser..Att perser inte kan klättra i träd är bara en myt..snarare att dom är fegare då än bonnkatter..utom Stella då..för hon vågar det mesta..


   

Sessen, den vita, han är lite mer försiktig än sin lillasyster..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards