carinarhodin

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Carina Rhodin - 5 december 2014 12:24

Livet är som en berg-och-dalbana, säjs det..det går både upp och ner..Senaste veckorna har det bara gått nerför och jag väntar bara på när det bara ska gå uppför igen..

Bob finns fortfarande kvar hos oss men det blir förmodligen nästa vecka som han får somna in..Men han mår gott i hagen trots leran, och han blir lite extra bortskämd med mat nu som är livet för honom..trots att han är över normalt hull, men vad spelar det för roll nu..

I onsdags fick Lassemannen rycka ut igen och hämta hem "nästa patient"..(den andra var ju jag som blev hämtad och har inte kunnat jobba sen dess) Alva var illamående och febrig uppe på skolan i Kalmar och sen dess har vi legat på varsin våning hon och jag och vilat..

Ja, mer då? Jo, Buster har lyckats halka eller trampa sej själv ? och är svullen i kotan vä bak..stått lindad ett par nätter..är inte halt men har vilat några dar..

       

Svullnaden har lagt sej lite och hoppas nu på att det inte blir lymfangit utan att det var en trampskada..



Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards