carinarhodin

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Carina Rhodin - 1 december 2014 13:04

December månads första blogginlägg blir inte speciellt upplyftande..i helgen tog vi ett definitivt beslut om att låta Bob få somna in för gott..han var ju stapplig o halt redan i somras och det kommer lite fram o tillbaks det där..

Så idag var distiktsveterinären här och gjorde en bedömning på Bobben..Han har oxå farit illa psykiskt efter alla ägarbyten och har förmodligen varit med om något traumatiskt..(enligt veterinär) och som jag själv förstått genom hans sätt att vara..

Ja det är en fruktansvärt jobbig situation att vara i men jag lovade honom att han skulle få somna in här på Västeråkra och aldrig behöva flytta mer..han fick ett par år i lugn och ro utan krav att vara ridhäst eller tävlingshäst (!) ..men nu vill jag att han ska få somna in med sin värdighet i behåll utan att bli sämre och det kommer att ske innan jul..


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards