carinarhodin

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Carina Rhodin - 14 januari 2014 19:06

Kanske dags att blogga lite..inga bilder har tagits säkert på en vecka då jag mest jobbat samt gjort lite "ärenden" hehe, typ gjort slingor och blivit blondin igen (har ju varit råttfärgad och naturell ett år nu och låtit håret vila men nu orkade jag inte se mej själv i spegeln längre  ) Ja, sen har jag lyckats tugga sönder 2 porslinskronor som jag håller på att fixa till igen hos min kära tandläkare Margareta och så har det varit MR-röntgen av min onda nacke igen..3 år sen sist då de upptäckte diskbråcket mellan 6-7 kotan och inte har det blivit bättre, snarare tvärtom..Jag frågade röntgensköterskan om hon kunde se genast på plåtarna om det var nått diskbråck fortfarande men nä då "-Det tar ca 2 veckor innan svaret kommer för bilderna ska skickas till BARCELONA" ..okej lite långt tycker jag..


Ett par bilder på sockerpojkarna ikväll, de fick nya stalltäcken från Horseonline.se som jag beställde eftersom kylan skulle komma..


BOB

   



BELMONDO

   



Letade efter Stella i morse, till slut hittade jag henne nere på toa i handfatet..ny favoritplats..


   


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards