carinarhodin

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Carina Rhodin - 6 januari 2014 06:56

Vaknade redan vid 5 i morse och möttes av denna syn när jag gick ner i köket...


 

Nu hade Stella ställt till det igen...det var bara o lägga sej ner på knä och börja städa upp..det var den fina blomman jag fick av stallkompisen det..grr.



I går var det dags för Elina och Belmondo o träna för Angelica igen..tog bara en urusel bild..


 


Vi var på vår gamla gata igår, på Verkö och hälsade på bästa grannarna..som vanligt får jag sån lust att gå in till mitt fd hus och röja upp i trädgården..numera vildvuxen..det är flera år sen vi flyttade nu men jag tycker det är lika sorgligt varje gång och se vårt gamla hus förfalla..  


Och så ett par bilder på bästa Bob..som han oftast ser ut när han får mat..han liksom kastar upp första tuggan och låter den hänga där på öronen..hehe..


     

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards