carinarhodin

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Carina Rhodin - 24 mars 2013 19:53

Efter en lång dag igår med många uppdrag,( bl a ett låångt frisörbesök för att försöka återställa mitt skadade blekta hår till normalfärg samt dotterns flytt in till stan till nya lägenheten) och till slut hade varit ute och kvällsfodrat hästarna o kunde slappna av lite, då blev jag sjuk..hehe..så idag har jag mest sovit eller vilat eller nyst..

Tvingade mej upp till ridhuset för lite frisk luft är alltid bra. Belmondo rekommenderades 2 veckors vila efter sin förkylning och nu verkar han helt frisk men ska alltså inte ridas förrän nästa helg..men röra lite på unghästkroppen kan ju inte skada för Bellis är inte den där heta typen direkt, haha..Han släpptes lös i ridhuset och sen stod han där och tittade på oss "vad ska jag göra här"..sa han..Fick smacka igång han och då sprang han några meter sen kom han tillbaks och tittade på oss igen..Han är för go den "lille"..


 

 

"Jag stannar hellre här"...


 

Belmondo idag..om exakt 1 månad fyller han 4 år..Här fick han syn på Alfred och Gritte uppe i skogen..


 

Tillbaks för att fortsätta äta och sörpla..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards