carinarhodin

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Carina Rhodin - 24 november 2013 16:25

För ett par veckor sen hade jag funderingar på att kanske söka en lösdriftsplats åt Bob..tyckte att han blivit  lidande av lite kortare utetid sedan Ida dog..han får ju stå kvar inne på lördagmorronen o vänta tills Bellis kommer tillbaks från uteritten o likadant på kvällarna..på det viset var det ju smart när man hade 3 hästar..att alla inte behövde gå in samtidigt..jaja men det blir ingen flytt av Bob då jag tror han hade farit mer illa av själva flytt än att han går ute lite mindre..han ser så nöjd ut nu och idag kände jag riktigt hur nöjda dom var tillsammans, Bellis o Bob   


     



Och lite bilder på ett annat gulligt par; Stella och Barney..som satt och solade sej i fönstret idag...


     


Stella är galet vild nu och en kväll så hoppade hon ner i toalettstolen, kom faktiskt upp själv och sprang genom huset dyngsur..så det blev till att dusha Stella för första gången..och sen föna henne torr..det gick över förväntan bra..nu är hon iallafall inte nyfiken på toastolen mer..


 

Men ibland sover hon djupt tack och lov  




Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards