carinarhodin

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Carina Rhodin - 12 oktober 2012 07:25

Skrivkramp är vad jag lider av nu...Vad läser ni för bloggar?..Är dom verkligen bra, med handen på hjärtat?? En blogg som bara visar bilder på hästar blir ju ganska enahanda efter ett tag, så därför kan jag tipsa om en oerhört intressant och bedrövligt sorglig blogg. Där varje inlägg är som poesi. Huvudpersonen Kristian är 29 år och är en känd musiker, journalist samt hästkille...Men han har fått cancer som är obotlig och nu är han döende. Det här är den finaste bloggen jag nånsin läst..den heter; ikroppenmin.blogspot.se


Min egen updating då på töntnivå: Bellis har varit med på 2 träningar senaste veckan. Ett dressyrpass för Angelika och häromdagen en hopplektion för Helen Lagergren. Visst har det blivit mycket sista tiden men det kommer att bli lite lugnare snart..men det är kul att han får prova på när tillfälle ges. Och han är ärlig och framåt på hoppningen, tycker det är skoj MEN han är stor och det blir lite vingligt ibland. Nu var hindrena lite högre än förra gången, då bommarna mest låg på marken, hehe. 


 

En bild från i tisdags och visst har dom gjort framsteg sen förra gången de små unghästarna..


Men nu ser vi fram emot Alettes dressyrträning om en vecka, där Bellis nog kommer mer till sin rätt..  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards