carinarhodin

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Carina Rhodin - 4 oktober 2012 08:22

Alla som känner mej "på riktigt" vet väl at jag jobbar på Posten, och snart är det väl dags att tatuera in ett posthorn i pannan efter 30 år i tjänst...eller kanske inte riktigt. Hursomhelst har jag denna utsikten från mitt jobb ute på Blå Port; en vy över Bryggareberget med vattentornet och telemasten. I går hajade jag till och insåg att det satt människor i det nya tornet bredvid. Titta på det vänstra tornet, prickarna högst upp är 4 killar som bygger en liten bit varje dag, det ska till slut bli högre än det gamla..Hur vågar dom?? Vad får dom för detta jobbet?? Hoppas dom har ett risktillägg som heter duga. Beundransvärt är ordet. 



Jag fick svindel bara av att titta på dom...


På lördag ska Belmondo vara med på träning igen då Angelica Berntsson kommer till Västeråkra. Tyvärr kan jag inte sitta på läktarplats då jag åker bort men det blir fler träningar framöver. Igår gick han i ridhuset efter ett par dagars vila och Elina red honom med rysningar i hela kroppen. Så bra som han gick i traven igår hade hon aldrig upplevt innan. Gåshud var bara förnamnet....  


 

Här kom Bellis in till mej och ville ha lite belöning.





























Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards