carinarhodin

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Carina Rhodin - 4 september 2011 21:51

I dag var det en sån där underbar hästdag igen..med strålande sol dessutom..Alva som har varit såå ridsugen ända sen jag sålde Mysa fick idag hyra Amigo, en inlånad privathäst till ridskolan..Hon har sneglat ett tag på den lilla vita prinsessan, det är faktiskt ett sto trots sitt spanska pojknamn,,Varför döptes hon inte till Amiga istället..undrar bara. 

      Amigo är bara en maxad b-ponny men som tur är så är inte Alva heller så stor. Och hon var vääldigt pigg så det där spöet fick Alva droppa direkt.........


Jag själv har varit iväg och ridit ut med Focus ikväll..hans ägare Marie red med på Nelly och idag tog vi en annan runda som var minst lika lång som sist, men fråga mej inte var vi var, för jag har ingen aning..hehe,,Men vilken underbar häst han är och här är ett par bilder på oss; gentlemannen och jag..

 

   

Blondes have more fun...








Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards