carinarhodin

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Carina Rhodin - 28 januari 2011 21:19

I morron kan det bli en spännande dag..jag ska nämligen åka till Holmsjö och titta på hästen som jag nämnde i förra inlägget. Har mejlat nåra dar nu med ägaren o visar det sej att han är fin så kanske han kommer till Västeråkra redan i morron..  Och NEJ jag ska inte köpa honom, bara låna isåfall..tills sommaren.

Det kommer även 2 små nya inackorderingar till oss i morron oxå. 2 ponnysar är det..Kul med lite nytt i stallet.


Orkar inte prata mer häst idag, så jag avslutar med o sätta in en bild på något jag såg i dag, på en tvättstugedörr på Bokvägen i Karlskrona..Vad säjer ni?? Blir ni oxå så här uppretade eller..själv fattar jag inte hur folk orkar lägga ner så mycket energi på så simpla grejer egentligen; "gå o lägga tillbaks luddet där det hör hemma"..  


Fast det är kanske rätt taktik ändå..  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards