carinarhodin

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Carina Rhodin - 24 januari 2011 21:03

Om det är nån som undrar hur det går för lilla Ida i Eslöv så kan jag berätta att det går bra; mejlade till fodervärden Sofie och hon var så stolt över Ida. Alla tyckte att hon hade fått en så snäll häst..gulle..  


En liten episod från idag: Jag satt i postbilen uppe vid Åhlens då nån kom rusande o knackade på rutan..jag tänkte att det var väl nån som ville posta ett brev men nej, det var en dam från Mary Kay (ni vet hudvårdsföretaget) "O jag har sett dej så många gånger men aldrig hunnit i fatt dej " sa hon. Hon ville så gärna göra en hudvårdsanalys (gratis) på mej..Jag sa att jag inte har tid med sånt där..Förresten varför ville "hon ha" just mej?? Kanske 1. För att jag ser ut att vara i behov av en make-over  2. För att jag är så bedårande vacker (hehe) eller 3. Jag är blond o blåögd o säkert lättlurad...

Det är nog alternativ 3 för det slutade med att jag ska komma till hennes "studio" för gratis behandling..och jag kommer förmodligen gå där i från med en liten påse innehållandes krämer för flera hundra som jag egentligen inte ville ha...

Är det någon som känner igen sej ????


HISS ELLER DISS...


  


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards