carinarhodin

Alla inlägg den 7 september 2016

Av Carina Rhodin - 7 september 2016 19:04

Ack, vad jag bedrog mej..sov ju som en stock hela 6 timmar inatt på jobbet..  Har fortfarande känslan av att jag gjorde rätt..som hoppade av Posten efter 3 decennier, fast somliga undrar nog..

I går kom det en polis och höll ett föredrag på dari för killarna..Mustafa Panshiri är en av fyra afghanska killar som utbildat sej till polis i Sverige..hans mål är att besöka alla Sveriges kommuner och prata med flyktingkillar..

Än så länge har han varit i dryga 50 och han impade nog lite på killarna då alla ville bli fotograferade med honom efteråt..

      

Bilderna från Google..


Idris är fortfarande sjuk men kom och hälsade på mormorn direkt när jag kom hem..

 


Hans mamma är oxå krasslig så idag blev bara Coco riden..

       

Coco tackade för pannbandet och glittrade lite extra idag..


 

Dom är gulliga de här två små..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards