carinarhodin

Alla inlägg den 9 november 2016

Av Carina Rhodin - 9 november 2016 21:59

Idag hämtade jag, mormorn, Idris på förskolan..och så hämtade vi pulkan och pappa Hamza och gick en runda till Allatorp..

 


 

Idris första åktur i pulka, förra vintern var han för liten och så minns jag inte om det ens var nån snö..


Den andra lilla brunögda, Coco, travade idag över bommar med ryttare för första gången..det tyckte hon var jättekul..och vilken bra träning sen..hon var ju som ett föl i kroppen för ett år sen när vi köpte henne, men nu börjar hon muskla på sej och ser ut som det hon är..en 3-åring.  

 

Av Carina Rhodin - 9 november 2016 09:08

..men resten av världen då?..Hur kan det vara tillåtet att ens släppa in en person som Trump i politiken..en pajas med dålig kvinnosyn, en man som ska bygga murar mot omvärlden, istället för att hjälpa..Han har nu blivit världens mäktigaste man.. Är det oroligt i världen nu redan så kommer det bli än värre med denne herrn vid rodret..


Jag har en almanacka med tänkvärda citat. Idag väljer jag detta...

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards