carinarhodin

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Carina Rhodin - 25 januari 2015 19:38

I morgon är det jag som ska köpa en ny mobil med minst 20 mpxlar..för nu orkar inte den nuvarande med nåt..zoomar för långsamt, vilket ger suddiga bilder hela tiden..och jag måste ha nåt bättre eftersom fota är nåt jag tycker väldigt mycket om..och själv gillar jag inte att kolla på bloggar med suddiga bilder..

Därför blev det bara det här resultatet från ikväll när Sandra tränade lite hoppning med våran prins, Buster..och på torsdag är det hoppning för tränaren..

Tycker dom matchade varann bra, övade på lite snäva svängar och lite "annorlunda" vägar, gick bra, och de verkade nöjda både häst och ryttare..det är såna här grejer man vill ska bli bra på bild och även på lite roliga saker som händer framöver..  

 


Skäms över den dåliga kvaliten, och över den dåliga filmaren..de var så duktiga båda två ..  



Och så de andra två sötnosarna som inte går längre än ut på trappan nu när det är lite vitt på backen..

   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards