carinarhodin

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Carina Rhodin - 4 februari 2014 21:13

Jag visar ju mest bilder här på mina katter och hästar men nu kan jag ju berätta liite mer om mej själv..hehe, intresset flödar eller..jo sen november har jag bara jobbat halvtid, för nu har min nackskada tagit ut sin rätt..ett par gånger i veckan på förmiddagarna besöker jag dessa instanser..


 


Magnetröntgen visade att diskbråcket är kvar mellan 6-7 nackkotan som trycker mot nerverna samt förslitningar och nu ska jag tydligen till ortopeden inom 1 månad för att få besked om det blir en steloperation..


Ja det är anledningen att jag inte suttit på en häst sen Ida dog...


Men jag är ju glad att jag lever och man anpassar sej och en vacker dag sitter jag nog upp på Buster..



Har ni beställt på Zalando nån gång? Titta vad jag "klickade hem"..


 

En kattunge som heter Stella..


Och nu lite vårkänslor när snön smälter..sambon fick skrapa bort massa slask i helgen..underbar tid framför oss..våren är bäst..och så välkommen.  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards