carinarhodin

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Carina Rhodin - 8 november 2014 14:54

Skjussat in Alva till stan, men innan dess skulle hon utfodra fåren..på hennes vissling kom dom i full galopp med Ull-Marie i täten såklart..


   


Nu när det mestadels är tråkväder så vill inte mina förnäma små perser gå ut och blöta ner sej..Här ligger Sessen och kollar på folk och fä från köksfönstret istället och längtar säkert till våren..

 

Ser ni det lilla vita spöket där..?

Av Carina Rhodin - 8 november 2014 10:09

Svala fick sin premiärrunda tillsammans med Buster i morse, en skrittrunda bara i Allatorp och hon var hur cool som helst den lilla..hästar med sånt lynne gillar jag..Förstår inte dom som har häst och år efter år harvar runt på ridbanan och aldrig lämnar området..en häst som aldrig får gå på en stig eller se en skog..

Efteråt släpptes Svala och Annie i en ny skogshage, den andra nere på fältet var ju bara en hopsläppshage på plan mark, nu lite mer kuperad med träd..Hagarna här är "döpta" och denna kallas tydligen Disneyland, varför vet jag inte. Kanske för att den är så rolig att vara i..och då passar ju de här 2 små seriefigurerna in där..


         

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards