carinarhodin

Alla inlägg den 5 januari 2017

Av Carina Rhodin - 5 januari 2017 20:20

Lite sorglig dag idag, då fadderbarn M har fått beskedet att han måste flytta till Göteborg på måndag..att fylla 18 är inte så roligt för alla..som ensamkommande afghan har han nu blivit "vuxen" och Migrationsverket rör runt i tombolan och M får en "nitlott" där det står att "Nu måste du efter 1,5 år i Karlskrona flytta någonannanstans och klara dig själv"..

Jag har i veckan köpt en skrivare, massa patroner och fotopapper..(till min lilla pysselhörna, där jag också mandalamålar etc) så nu har jag skrivit ut foton och ramat in en del som jag ska ge till M i morgon, då vi ska säga hej för sista gången...


Var uppe i ridhuset en stund med Coco och dotter..måste försöka att rycka upp mej lite här..Coco var väldigt pigg kan jag lova..de första varven fick jag inte med på filmsnutten men det var mycket bock och spark..hehe..hon har mycket energi den lilla prinsessan..inte dum alls utan bara ung och glad.


Hugo blir oxå pigg ute av kylan..men vi tog ingen långrunda utan det blev en sväng uppe vid Bryggareberget idag bara när vi ändå lämnade Hamza där..det är nog matten som är mer frusen än hunden..

 
Jag hatar kyla, mörker och snö..men idag märkte jag att det var ljust lite längre..faktiskt. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards